fredag, maj 17, 2013

Solkyssar


I fjol fick jag av min snälla granne några tusenskönor som hon hade grävt upp.
Hon visste att jag älskar dessa små söta blommor och jag planterade de med mycket kärlek i gräsmattan.
De klarade sig för nu finns det små solkyssar lite överalt i gräsmattan, hoppas att de sprider sig nu.
Ja jag kallar de för solkyssar, blir bara glad av de. Och de blir i sin tur glada av solen genom att öppna blommorna.
Enjoy the little things in life!

Ha en riktig god helg vänner!
Solkyssar på er, Gerda


Vorig jaar kwam mijn buurvrouw langs met een tas met polletjes madeliefjes die ze uit haar eigen tuin had gehaald. 
Ze wist dat ik ze zo mooi vond en ik heb ze met liefde een plekje in de grasmat gezet.
Ze hebben het overleeft want nu heb ik hier en daar lieve polletjes met zonnekusjes in mijn grasmat staan.
Ja ik noem ze zonnekusjes, ik wordt gewoon blij van dit lieve bloemetje. En dez bloemetjes worden op hun beurt weer blij van de zon door hun bloemetjes te openen.

 Enjoy the little things in life!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. 
Zonnekusjes wens ik jullie allemaal want jullie kunnen daar in NL wel wat zon gebruiken.
Liefs Gerda

37 kommentarer:

  1. Så enkelt och vackert :)!
    Önskar dig en fin dag i solen.

    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. Deze bloemetjes vindt ik ook heel erg mooi :)

    Groetjes en een fijne dag
    Sigi

    SvaraRadera
  3. Så ljuvligt!!!

    Önskar dig en ljuvlig helg!!

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera
  4. Så söta!! Måste också sätta:)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Madeliefjes zijn ook erg mooi! Fijn dat er nu polletjes in je tuin komen!

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    SvaraRadera
  6. Jou zonnekusjes doen hier in Nederland vandaag hun knopjes niet open, want het is weer somber vandaag.
    Hoop dat de zon ooit nog komt.
    Groetjes Marguerite

    SvaraRadera
  7. Tusensköna vilken vacker bild! En så enkel och fin idé! Nu vilar bilden på näthinnan inför helgen.

    SvaraRadera
  8. Sååå sött!
    Ha nu en fin pingsthelg!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  9. Schattig!! Ik denk dat ik ga emigreren......Ik wil zon!

    Fijn weekend.
    Liefs,
    Debby

    SvaraRadera
  10. Simpel, mooi en zo lief!
    Fijn weekend.

    SvaraRadera
  11. Schattig....en wat leuk op de foto gezet, en zonnekusjes...wat een mooie naam.
    Fijn lang weekend

    SvaraRadera
  12. Wat een mooie foto.
    fijn weekend groetjes Hannie

    SvaraRadera
  13. haha die foto ervan is geweldig

    liefs jenneke

    SvaraRadera
  14. hej gerda. tänk vad sött med tusenskönan i klädnypa :) blommar dom i gräsmattan hela sommaren...:/? hoppas du får en fin pingst
    /mia

    SvaraRadera
  15. 'zonnekusjes' hoe liefelijk klikt dit..
    Je hebt er wel een geweldige van weten te maken, Gerda. Ik zou ze nu maar al te graag in m'n tuin willen hebben om de zon te mogen begroeten. Want het is op dit moment maar koud en erg nat buiten. Geen Lente te herkennen. Maar.. wij vermaken ons prima binnenshuis..

    Geniet van deze pracht kleine bloemetjes..
    Liefs,

    SvaraRadera
  16. Så söta de är de små tusenskönorna. Vi har lite sådana i vår gräsmatta också :) Visst blir man glad av dem!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  17. Prachtig bloemetje....en ze staan zo leuk tussen het gras....
    Idd we kunnen hier wel zon gebruiken....het regent alweer...goed voor de tuin zullen we maar zeggen haha...
    Fijn weekend Gerda....
    Lieve groetjes,Hanny

    SvaraRadera
  18. Wat is het toch een mooi bloempje. Je hebt er een prachtige foto van gemaakt! En die zonnekusjes kunnen we hier zeker gebruiken. Gisteren was ik met een vriendin naar de Libelle Zomerweek en het heeft de hele dag geregend. En daarbij 12 graden. Dus in NL willen we graag heeeel veel zonnekusjes!
    Fijn weekend.
    Groetjes van Aleta

    SvaraRadera
  19. Verbazingwekkend mooie foto.Simpel, maar het zegt alles.

    Fijn Pinksterweekend

    Sarina

    SvaraRadera
  20. Ha ja stuur maar wat zon hoor. Prachtige madeliefjes.

    Groetjes Roelie

    SvaraRadera
  21. Wat een lief gebaar zeg en wat maak jij er dan
    een prachtige foto van...gewoon heel mooi.

    Geniet van alles om je heen....en fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    SvaraRadera
  22. Ja, stuur ook maar wat zon door naar België. Ik krijg al zin om te decoreren met pompoenen en andere herfstige dingen, haha.

    Goedele

    SvaraRadera
  23. Wat lief, dat zijn kleine cadeautjes maar zo groot omdat iemand weet waar ze je blij mee kunnen maken.

    fijne dagen
    groeten Bep

    SvaraRadera
  24. Jordens sötaste bild!!!
    Kram , ha en fin helg!
    Sofia

    SvaraRadera
  25. Brr het is hier zo nat en koud...ik kan wel een zonnekus gebruiken!
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    SvaraRadera
  26. Hej fina Gerda! Mitt internet har krånglat men jag håller med Tusenskönan är ljuvlig. Min gräsmatta är också full!
    Idag ska jag göra i ordning mitt uterum så man kan sitta där om kvällarna och bara njuta av fågelkvitter och kvällssol! Ha själv en skön helg. Stor kram Milott

    SvaraRadera
  27. Vilket underbart namn de fina blommorna fått av dig! Och visst är de söta! Har turen att ha dem på gräsmattan runt omkring torpet, och jag försöker rädda några av dem innan den stora gräsklipparen dyker upp =)

    Jag tror att bilderna ifrån JDL:s återbruksbok kommer från tidningarna allihop, precis som du skriver, men jag har bara läst tidningen regelbundet i knappt ett par år, så därför finns det nog en del nya bilder för mig i dem. Hur som helst är det en riktigt härlig och inspirerande bok att bläddra i =)
    Önskar dig en underbar pingsthelg!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  28. Yep.....heb je mail gehad hoor....is goed.....ik hoor wel wat het kost....;)
    Oh vergeet toch steeds mijn mail te beantwoorden maar blog wel...;) tssss...
    Oh mik ook maar zo'n polleke in mijn envelopje ;)

    Zonnekus.....

    Liefs

    SvaraRadera
  29. Oh, wat een leuke, mooie, originele foto is dit toch weer!
    Inderdaad lieve bloemetjes en bedankt voor de zonnekusjes,
    het komt vast goed zondag hier in Nederland!
    Fijn Pinksterweekend, Linda

    SvaraRadera
  30. Hello! I understand this is sort of off-topic however I had to ask.
    Does running a well-established blog like yours require a massive amount work?
    I am brand new to operating a blog however I do write in my diary daily.
    I'd like to start a blog so I can share my experience and thoughts online. Please let me know if you have any suggestions or tips for brand new aspiring bloggers. Appreciate it!

    Here is my web-site :: magnetized flashlights

    SvaraRadera
  31. ja, die lieve kleine zonnekusjes kunnen we hier wel gebruiken, brrrrrrrrrrr, ik heb mijn lekker bontkraag maar weer opgezocht.
    lieve pinkstergroet, moesje

    SvaraRadera
  32. Kleine zonnestraaltjes; prachtig!

    Lieve groet, Miranda

    SvaraRadera
  33. Underbara sötnosar är det:)
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  34. Noe så utrolig vakkert:)
    Du er bare så utrolig flink og finner de nydeligst enkleste vakre ting og detaljer:)
    Herlig inspirasjn vennen:)
    Fortsatt herlig pinse
    Klem Merete

    SvaraRadera
  35. Underbart vackra blommor.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  36. Visst är de fina de blommorna ..min mormmor kallade alltid dom för vackra flickor..hon hade hela gräsmattan full..jag har några lite här och var också de sprider sig väldigt fort
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera
  37. Ze zijn inderdaad heel schattig.
    Vroeger, bij mijn ouders in de tuin, stonden er ook heel veel.
    grtjs Mieke

    SvaraRadera