lördag, november 03, 2012

Julig sked


Hej vänner;

Nu har jag ju känt mig själv i et antal år och känner mina starka och svaga sidor. Dessa svaga sidor försöker jag tappar att vända om till något mer positivt men för varje gång upptäcker jag att jag kanske inte har lyckas:(
Men envis som jag är försöker jag varje gång igen.
Jag är ju en stor tidsoptimist som tror att man kan sticka ett par strumpor, gräva ett stort hål i trädgården och fixa stopp i toaletten i en timme.
Och nu i skrivande stund har jag fortfarande en del som ska fixas inför morgondagen(=höst/julmarknad).
Strunt i bloggen då skulle någon annan säga men sån är jag, ville prata lite med mina kompisar och önskar de en trevlig helg.
Idag blev det alltså ingen Tradera försäljande, där var jag redan i början av veckan smart nog att tänka att jag inte skulle hinna med, wow duktig Gerda:) 
Jag hade velat visa er mer saker denna veckan men här kommer i alla fall något.
Små kaffeskedar för i julgranen, söt va? De finns i tre olika texter och de ligger i webbutiken; www.idemakeriet.se

Ni får ha en jätte skön helg, jag har inte varit i bloggland ett tag men kommer snart tillbaka till er igen.
Kram och kärlek till er alla.
Gerda

Halloj blogvrienden,

Nu ken ik mezelf toch al een aantal jaren en ken mijn sterke en zwakke kanten. Deze zwakke kanten probeer ik dapper in iets positiefs om te draaien maar elke keer ontdek ik weer dat ik niet echt geslaagd ben:(
Maar eigenwijs ben i ook dus probeer ik het elke keer weer.
Ik ben een echte tijdsoptimist die denkt dat ze een paar sokken kan breien, een groot gat in de tuin kan graven en een ontstopping in de wc kan verhelpen in een uurtje.
En nu terwijl ik weer achter de computer zit heb ik een aantal dingen die ik nog moet regelen voordat ik morgen op stap kan voor de kerstmarkt.
Laat die blog dan even de blog zou iemand anders zeggen maar dat ben ik nou weer, ik wilde jullie nog even een prettig weekend toe wensen.
Ik had deze week jullie meer dingen willen laten zien maar hier komt dan nog wat.)
Kleine koffielepeltjes, leuk voor in de kerstboom. In het holletje van de lepel heb ik verschillende teksten geplakt.

Nou meiden ik wens jullie een fijn weekend, ik kom binnenkort weer even bij jullie binnen waaien maar ben afgelopen week nauwelijks in blogland geweest.
Knuffel Gerda  

28 kommentarer:

  1. Såååå vackra :)! Du gör de mest otroligt underbara saker! Stort LYCKA TILL på marknaden och hoppas du får en härlig helg.
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. ik vind de lepeltjes echt enorm mooi♥♥
    ik kom je veel plezier wensen met de markt en hoop dat je een fijne dag zal hebben
    lieve groet jenneke

    SvaraRadera
  3. Rustig rustig....Je kan maar 1 ding tegelijk en bij jou zit er ook "maar" 24 uur in 1 dag!!!!
    Fijn weekend Gerda en lieve groetjes, Elly

    SvaraRadera
  4. Hoe verzin je het toch iedere keer weer?? Heel veel plezier op de markt en we zien je vanzelf wel weer in blogland.
    Groetjes en ook een beetje aan jezelf denken hoor!
    Marguerite

    SvaraRadera
  5. For noen utrolig vakre bilder:) det er så enkelt, men allikevel det vakreste man kan pynte med:)
    Alt du tar i blir jo så nydelig, utrolig kreativ du er og et herlig menneske:)
    Blir spennende med markedet:)
    Ha en herlig Lørdag
    Klem Merete

    SvaraRadera
  6. Duuu...så häftiga skedar...goa du!! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  7. Vackra skedar! Önskar dig en fin Allhelgonahelg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  8. Wat ben je toch een lieverd om speciaal nog iets moois te laten zien...zo schattig..
    Geniet van je kerstmarktje maak je ook foto's zou zo graag de sfeer willen proeven...
    En......laat de andere dingen even wachten sokken breien bijv....de rest doet vast je mannetje...toch??????

    Veel plezier hoop dat het droog is hier is het hele weekend regen regen!!!!

    liefs Fia

    SvaraRadera
  9. De lepeltjes zijn errug mooi! Doe rustig aan! Prettig weekend!

    SvaraRadera
  10. Je maakt het helemaal goed met jemooie lepeltjes....en Gerda
    denk aan jezelf, tijd indelen kun jij alleen en andere dingen gaan soms gewoon voor, dus geniet jij maar heerlijk van de voorbereidingen voor de kerstmarkt, we zien je wel weer...

    Mooi weekend en lieve groet,
    ♥Eefie

    SvaraRadera
  11. Lycka till på marknaden och ha en underbar helg!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  12. Hoppas Ni hade en fin marknadsdag och Güa! Var hemma 19 från Varberg. Vi hade det mysigt men jag är ledsen att jag missade Dig!
    Jättekram

    SvaraRadera
  13. Hej! Hahaha sitter o nickar igenkännande om det där att hinna med så mycket ...jag är själv en obotlig tidsoptimist!!!! Tack fina för en så inspirerande blogg kram från Maja från Sverige o inte Switzerland hahahah

    SvaraRadera
  14. En ik ben een dankbare lezer, Gerda! En ben blij dat je, ondanks de drukte, eventjes tijd hebt om te bloggen....

    Fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    SvaraRadera
  15. vilken rolig idee med skedarna...duktig du är på att komma saker! kramis semlan

    SvaraRadera
  16. Det är alltid så mysigt att kika in här:-) Många fina idéer som jag blir sugen på att prova på själv. Jag vill också hinna så mycket, men orken räcker inte alltid till märker jag...
    Hoppas du har en fin helg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  17. Leuke lepels! Zo herkenbaar, ik word voortdurend ingehaald door de tijd. Waren er maar 48u in een dag!!!

    Goedele

    SvaraRadera
  18. du är påhittig du ...fina blev dom.. hoppas det gick bra på marknaden
    kram Rosa

    SvaraRadera
  19. Tijd, tijd, tijd... helaas hebben we er nooit genoeg van ;) Gezellig dat je nog even een fijn weekend komt wensen, ondanks al je plannen! Je lepeltjes zien er superleuk uit, blijf mij elke keer weer verbazen over je creatieve ideeën.

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    SvaraRadera
  20. Fina skedar. Hoppas vi får se lite bilder från marknaden.
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  21. Halloj Gerda!
    Fin fina skedar :O) du knåpat till.
    Hoppas att du haft en fantastisk helg
    & lite bilder vill jag allt se hihi.
    Önskar dig en fin start på veckan
    Kram Arja

    SvaraRadera
  22. Jätte söta skedar!
    Hoppas att det gick bra på marknaden...
    Stor kram
    Sofia

    SvaraRadera
  23. Så utrulig skjønne!!
    Du er så flink, Gerda!

    Og tusen takk for varm og god kommentar, det gjorde godt <3


    Stor varm klem :)

    SvaraRadera
  24. Très joli blog que je découvre avec plaisir.
    de très belles créations très originales.
    A bientôt
    Kat (le chat peint vert)

    SvaraRadera
  25. I appreciate everything you have added to my knowledge base.Admiring the time and effort you put into your blog and detailed information you offer.Thanks.สล็อตแตกง่าย

    SvaraRadera
  26. Thanks for taking the time to discuss this, I feel strongly about it and love learning more on this topic.บา คา ร่า วอ เลท

    SvaraRadera
  27. This is very educational content and written well for a change. It's nice to see that some people still understand how to write a quality post!สล็อตxo

    SvaraRadera
  28. I know your expertise on this. I must say we should have an online discussion on this. Writing only comments will close the discussion straight away! And will restrict the benefits from this information.เว็บตรงสล็อต

    SvaraRadera