onsdag, mars 07, 2012

Till er.......


När vi får besök av änglar
hör vi inte suset från deras vingar,
vi blir inte kittlade av fjädrarna från deras bröst
men vi känner deras närvaro
tack vara den kärlek de skapar i våra hjärtan.

En liten fin dikt som jag älskar ville jag ge till er.
Tack för att ni finns och att ni ta er tid att hälsa mig.
Bamse kram Gerda

Wanneer we bezoek krijgen van engelen
horen we niet het geruis van hun vleugels,
we worden niet gekieteld door de veren van hun borst
maar wij voelen hun aanwezigheid
  dankzij de liefde die zij geven in ons hart. 
        
Dit mooie gedicht is voor jullie.
Dank jullie wel voor de tijd die jullie nemen om mij even wat warme woordjes toe te sturen.
Liefs Gerda


29 kommentarer:

  1. God morgon! Sitter med min frukost och läser din vackra dikt.Tack! Änglar finns i många skepnader....Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  2. så vackert...
    ha en fin onsdag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Fint ! Ha en bra dag Gerda !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  4. vilken vacker dikt du delger...bilden var ju mysig! Ha en underbar dag kramis semlan

    SvaraRadera
  5. Goede morgen lieve Gerda,

    Wat een lieve woorden, dit is prachtig!
    Ik draag altijd een engel om me heen ofwel een bescherm engel..
    Dankjewel

    Geniet van deze mooie dag
    Lieve groet,
    Patricia


    (vind je het oké als ik deze pracht tekst van je over neem?)

    SvaraRadera
  6. Ik weet dat ik nooit alleen ben, er is altijd een Engel om mij heen.Bedankt voor je lieve woorden.
    Lieve groetjes Annette

    SvaraRadera
  7. Tack sötnos.
    Och vilken fin bild...
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Ach wat is dit lief.....je bent een mens met een groot hart !!!!
    Ik ken je op afstand al een beetje hoor....dat lees je tussen de regels door..
    Ik sla het gedichtje op en zal het heel vaak lezen...
    Wat een allerliefst duivenkoppeltje ohhhh......hier ook veel duifjes ben er zo gek op..

    Fijne dag Gerda....hier regent het..
    Liefs Fia

    SvaraRadera
  9. Hoi Gerda, via via kom ik op je blog terecht en vind hem geweldig leuk, dus je hebt er weer een volger bij. Fijne dag, groetjes Emmy

    SvaraRadera
  10. Hallo Gerda,

    Ik kom via via op jou blog, en het ziet er hartstikke leuk uit. Je heb een prachtig gedicht geplaatst. Ik hou van onze engelen die ons bezoeken en beschermen.

    Groetjes Petra.

    SvaraRadera
  11. hallo Gerda, via Eefie kom ik op jouw mooie blog terecht en ik ga je graag volgen!
    heel mooi gedicht, dankjewel!

    lieve groet van Tjits

    SvaraRadera
  12. Wat een mooi gedichtje! Bij deze wil ik jou ook bedanken voor je altijd lieve en enthousiaste reacties.

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    SvaraRadera
  13. Een stukje bescherming om ons heen dat hebben we allemaal nodig op zijn tijd,
    ik vind het gedicht geweldig mooi...ik neem het graag mee...
    Een klein beetje visite uit Nederland :)))ik had een ideetje van je meegepikt en vond het een vermelding waard, maar ook je blog, want dat vind ik natuurlijk nog steeds super!!!
    Het eitje haken heb ik uit mijn hoofd gedaan, ik ben niet zo van de patronen, ik heb er nog een paar, maar ze zijn allemaal anders:)) hi, hi...

    Fijne dag verder,
    Lieve groet,
    ♥Eefie

    SvaraRadera
  14. Hallo Gerda,

    Via Eefie kwam ik op jouw blog terecht. Wat prachtig allemaal!! Ik kom zeker vaker een kijkje nemen! Je hebt er een volger bij.

    Wat een prachtig gedicht! Dankjewel!

    Fijne dag! Groetjes Judith

    SvaraRadera
  15. Via Eefies day kwam ik op je blog terecht. Ik vind het leuk om je te gaan volgen.

    SvaraRadera
  16. Een mooi gedicht met een prachtig plaatje!
    groetjes Anke

    SvaraRadera
  17. Åh Kjære Gerda, for et herlig bilde med vakre ord til !! Det fineste diktet jeg har lest på lenge. Man kan ikke undergrave styrken av et godt vennskap eller kjærlighet til de nærmeste. De er Engler som omfavner en...

    Ha en herlig kveld fine bloggevenn ♥

    Varm klem Aina

    SvaraRadera
  18. Dank je wel voor het mooie gedichtje.
    Regelmatig zeggen wij hier : " die, of die, had vandaag een goede engelbewaarder "
    Het gaat lekker met de volgers, leuk.groetjes Mieke

    SvaraRadera
  19. Fantastiskt vackra ord och en underbar bild!

    Trevlig kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  20. Vackert....

    Ha en bra kväll
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  21. Via via, ben ik je op je mooie blog terecht gekomen! Wat vreemd dat ik je niet eerder ben tegengekomen ;-)
    Ik ga je in ieder volgen hoor, al is het alleen maar omdat je in het prachtige Zweden woont. Het land waar we met vakantie zijn geweest vorige zomer! Prachtlad, zucht... waar woon je precies in Zweden?
    Ha, ik merk dat ik je 200e volgster ben! Gefeliciteerd! ;-)

    Hartelijke groet, Marjolijn

    SvaraRadera
  22. Wat liefffff...


    liefsss
    Nelleke

    SvaraRadera
  23. A beautiful poem accompanied by a beautiful photograph Gerda. XXXX

    SvaraRadera
  24. Vackra ord, och vilket fantastiskt foto... Härlig må-bra-känsla i den bilden, mysigt! Och tack för snälla hälsningen hos mig =) Må så gott! Kram Petra

    SvaraRadera
  25. Så vacker dikt om änglar,så sanna ord.
    Fåglarna är så vackra också.I morgon skall jag läsa hur du gjorde med äggen,jag har inte hunnit hänga med:-))
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  26. Tack för att DU finns vännen...och för att du är den du är!

    Puss & kram!
    Anki

    SvaraRadera
  27. Vilket underbart foto och dikt!
    Tack, Gerda!
    Grattis på kvinnodagen!
    Kram
    Milott

    SvaraRadera