tisdag, mars 19, 2013

Rolig post

 


Sista tiden har jag fått en del rolig post i brevlådan:) me like a lot.

Jag vann en give away hos den Holländska Jenneke som har bloggen creatie´s and stuff by Jenneke.
Hon är glad för att virka och lottade ut några virkade fodral till näsdukar.
När jag fick den hemma tyckte jag det var synd att gömma den fina fodralen och bara använda när näsan rinner:)
Jag testade om min mobil passade i fodralen och yes det gick.
Så nu har jag en fin mobilfodral istället.
Sedan fick jag ett överraskningspaket av snälla Emmy med bloggen de zwarte parel som tackade mig för all inspiration jag gav henne och jag fick lite smått och gott som jag ska visa er lite närmare påsk.
Tack tjejer för dessa överraskningar.

Här hemma har en viss del av barnskara problem med romerska siffror och klockan i köket är rätt så viktig för den stirrar på oss ovh visar när det är dags att skynda sig till skolan.
Den klockan med de romerska siffror skulle bytas ut mot normale "svenska siffror" som min dotter brukar säga.
Jag hade redan kollat lite runt på olika klockor men konstigt nog är 85 % av alla klockor med romerska siffror på. Sedan vill jag inte ha vilken klocka som helst, hihi.
Jag letar vidare efter en fin gammal klockan som vi antingen kan ha på väggen eller på bordet men än så länge hittade jag den här fina klockan hos Agneta med den fina webbutiken Signerat AJ
Klockan ser rätt gammalt ut men är nytillverkat.

Nu väntar jag ytterliga på ett paket från Country by mail, jag har köpt där en jätte tunt vit gardin som jag tänkte ha i vardagsrummet framför altan dörren.
Härligt med roligt post!

Kram på er.
Gerda


De laatste tijd heb ik hele leuke post in mijn brievenbus gekregen:) me like a lot.
Ik heb een give away van lieve gewonnen, Jenneke heeft een leuke blog waarbij ze al haar mooie creaties laat zien, het is een grote schat met een hartje van goud. Kijk maar eens op haar blog creatie´s and stuff by Jenneke.
Ze vindt het heerlijk om te haken en had voor de give away diverse zakdoek hoesjes gemaakt.
Toen ik het pakje thuis kreeg dacht ik; zonde eigenlijk om zo´n leuk hoesje in mijn tas te leggen en er af en toe naar kijken als een snottebel tevoorschijn komt.
Ik heb even geprobeerd of mijn mobieltje in zo´n hoesje paste den dat deed hij, perfekt!
Verder kreeg ik een leuk verrassingspakket van lieve Emmy met de blog
de zwarte parel zij bedankte me voor alle inspiratie die ik haar via de blog gaf, ze had een aantal leuke dingen in een envelop gedaan, ik zal jullie het binnenkort laten zien.
Dank jullie wel meiden voor deze verrassingen!


Een deel van onze kinderkuikens hebben moeite met klok lezen als die klok is voorzien van Romeinse cijfers. De klok die in de keuken staat is voor ons erg belangrijk, die zit ´s morgens naar ons te staren en laat ons weten wanneer de kinderen vaart moeten maken om naar school te gaan.
De met Romeinse cijfers moest dus plaats maken voor een klok met normale "Zweedse cijfers" zoals mijn dochter zegt.
Ik had al een beetje rond gekeken naar verschillende klokken maar vreemd genoeg zijn 85% van alae klokken klokken met Romeinse cijfers. Goed en een beetje kritisch ben ik wel, ik wil niet elke klok hier thuis hebben, hihi.
Ik zal mijn zoektocht naar een leuk oudje voortzetten maar dat kan wel even duren, ondertussen heb ik deze leuke klok gevonden bij een leuke webwinkel hier in Zweden.
Hij lijkt oud maar is mooi oud gemaakt.

Nu wacht ik nog op een pakje wat ik had besteld van een andere webwinkel.

Ik heb mooie witte en erg dunne gordijnen gevonden die ik bij mijn terrasdeur wil hangen.
Ik ben niet zo´n gordijn mens, vind al het licht wat binnenstroomt veel te mooi en belangrijk. Deze gordijnen laten nog genoeg licht door en het geeft toch dat stukje gezelligheid.
Geweldig al die leuke post!

Liefs
Gerda

32 kommentarer:

  1. ha ha ha, ik begrijp de het wel die romijnse cijfers leer je als je mazzel hebt ooit eens in latere schooljaren

    je hebt een prachtige oplossing gevonden ...ik vind hem een mooie look hebben ♥ prachtige foto's wederom

    en wat megaaaa lief om mijn hoesje hier te zien en nog eens reclame ook hihi
    en nog mer mooie post gehad wordt vervolgd ☺
    lieve groet jenneke

    SvaraRadera
  2. Precis Gerda! Man ska ha positivt tänk! "Jag får rolig post i brevlådan" är ett bra tänk. Gerda, jag tackar för mina räkningar t.o.m. Tack för va-räkning t.ex. för det innebär att jag har tillgång till vatten direkt in i mitt hus, närhelst jag vill! Och så skriver jag "Tack och betald" när jag betalt den på nätet. Låter kanske knasigt men det får mig att må bättre än att klaga på räkningarna! Ha en skön tisdag, vännen! Kramkram

    SvaraRadera
  3. Ik dacht dat het een "echt" oudje was. Super leuke wekker/klok.
    Wat een leuk hoesje heb je gekregen. Vind het ook mooi dat je mobiel erin past.
    Groetjes Marguerite

    SvaraRadera
  4. Takk for koselig hilsen hos meg søteste Gerda! =) Ja, det er herlig å gå i postkassen og finne gode saker. Man behøver noen oppmuntringer i hverdagen iblandt. Synes den "gamle" klokken din var supersnygg! Håper du har det bra!!! klem Ann-Helen

    SvaraRadera
  5. Ben benieuwd naar je gordijn ben namelijk ook helemaal geen gordijnenmens....Aaah zo'n mooi Jenneke hoesje zit hier ook in mijn tas.
    X Es

    SvaraRadera
  6. Leuke klok met hollandse cijfers is ook veel handiger voor kinderen. Leuk je hoesje voor je mobiel al zou ik nu liever de snottebel variant hebben haha, de griep heeft me te pakken. Fijne dag groetjes Emmy

    SvaraRadera
  7. hahaha ik kan me nog herinneren dat mijn meiden daar moeite mee hadden en daarna volgt dan ook nog een keer het digitale klokkijken wat maken we het ons zelf toch af en toe moeilijk hé. Ik vind het een schattig klokje.
    Leuk vondst. Hier hangen inmiddels de in betweens ook weer voor de ramen. heerlijk die frisse look
    Fijne dag
    Yolanda

    SvaraRadera
  8. Ik vind het een beeldig klokje, voor kinderen is cijfers ook veel gemakkelijker dan de romeinse cijfers
    Ik ben benieuwd hoe de gordijnen je bevallen, Ik vind het altijd wel gezellig aandoen
    Groetjes corry

    SvaraRadera
  9. Wat een leuk klokje, lijkt net echt oud. Ik vind je plantje in die mooie oude verweerde pot ook zo'n plaatje. Zeker met die mooie groene fles ernaast. Wat kun jij toch mooie stillevens creëren...volop genieten ;D
    Geniet van je dag!!
    Liefs, Peetje.

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten och tack söta Gerda.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  11. Gerda wat een prachtige foto de bovenste..
    en wat lief zo'n bekend gehaakt hoesje van Jenneke :-)

    liefs, Ellen

    SvaraRadera
  12. Geweldig.....al die leuke post.....
    Een mooie verbinding tussen ons kikkerlandje...;)
    Wat een verwennerij......ben benieuwd naar je andere kopers/krijgers...;)

    Je klokje...mooi.

    Fijne dag

    Liefs

    SvaraRadera
  13. Wat heerlijk Gerda om zulke leuke post te ontvangen.....
    Je hebt een hele leuke nieuwe bestemming aan het zakdoekhoesje gegeven. Veel succes met je zoektocht naar een geschikte klok met "Zweedse" cijfers.

    Groetjes Grietje

    SvaraRadera
  14. ♥ wat een super leuk klokje zeg!!
    Leuke kleur heb je van siss gekregen,..en dat je telefoon erin past..is ook gaaf zeg!!
    Wel benieuwd naar je gordijn!
    Dikke knuff en x van mij Hester

    SvaraRadera
  15. Ungefär lika roligt som när man får
    paket från dig! Det är rena julafton det... =)
    Jätte fin klocka... trodde verkligen den var
    jätte gammal.
    Kram kram
    Sofia

    SvaraRadera
  16. SÅ fint fodral du har fått! Det kanske man skulle prova själv, att virka...
    Och klockan var verkligen jättefin! Den ser riktigt gammal ut... och med svenska vanliga siffror också :) Kan det bli bättre :)
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  17. Oh Gerda post krijgen is altijd leuk....behalve rekeningen en belastingpapieren haha...
    Super dat je voor het klokje bent geslaagd :-)
    Fijne dag!

    Lieve groetjes,Hanny

    SvaraRadera
  18. Fint fodral det blev ..och härlig klocka.
    Och igår kom det ett fint kuvert i min brevlåda med fina grejor i .tack
    kram Rosa

    SvaraRadera
  19. Leuk hé als je iets wint of zomaar een geschenkje krijgt. Dan voel ik mij altijd terug 5 jaar oud :-).

    Goedele

    SvaraRadera
  20. Visst är det roligt med rolig post ! ;) Här dimper det ner böcker från Bokbörsen titt som tätt hehe. Jag är ju nördigt besatt av hembygdshistoria just nu. Jag hittar lite vykort också som kommer på posten, riktigt kul !
    Jättefina bilder du bjuder på i dag. Hoppas att du hittar din klocka med normala siffror på ;)
    Må så gott !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Ja, det är så roligt att få post och när man vet att det är nått annat ån räkningar!:) Små överraskningar är aldrig fel! Jag tycker att fina klockor är svårt att hitta nu för tiden!
    Har en skön kväll!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  22. Hej Gerda. Vilket smart tips att göra för mobilen :) Riktigt fint också! Jag ska nog prova mig på att göra en fjäderpenna, som du visar. Lycka till med klockletandet ;)
    /mia

    SvaraRadera
  23. Vad många roliga saker som dimper ned i din brevlåda :) här har vi snöoväder och som ska fortsätta i flera dygn :( kram VIOLA

    SvaraRadera
  24. Verkligen ett fint fodral för mobilen. Klart du ska använda det varje dag istället för bara ibland.
    Vackra bilder på klockor. Själv gillar jag de romerska siffrorna bäst, fast barnen här hemma tycker de är svåra att förstå.

    Cilla♥

    SvaraRadera
  25. Det var ju ett fiffigt mobilfodral!! Jag gillade också klockan skarpt och den ser verkligen gammal ut (i alla fall på bild). Det damp ner en massa paket hos mig med igår som jag packat upp idag i snöstormen! Det går inte att gå ut så sakerna får stanna inne hos mig så länge. Håller det på och stormar så här så hinner jag definitivt inte färdigt i butiken till påsk.. Dubbelsuck! Men, jag väntar med spänning på paket från dig... (Känn dig absolut inte stressad!)
    Kram kram
    Carina

    SvaraRadera
  26. Leuk tasje idd, en als het om je gsm past...is dat mooi meegenomen.
    Ik zag je reactie ergens over de Helleborussen, ze moeten doorgaans wat langer op het zelfde plekje staan, voor er bloemen verschijnen! Maar je kan natuurlijk ook geluk hebben!!

    Hoe is het met je Mams intussen??

    M'n vriendin helpt bij de dagopvang, voor oudere mensen. Laat daar een rol papier in de kast liggen.........je raad het al?? Tenminste ik denk dat het bingo is!!! Wel in wit,maar om te beginnen!

    Fijne dag, hier regent het voor de verandering!!!

    Liefs Thea ♥

    SvaraRadera
  27. Hoi Gerda
    Wat een schattig klokje is dat. En het gehaakte zakje is ook een snoesje zeg! Superleuk ook voor je mobiel.
    ALs ik zo'n spel tegenkom dan laat ik het je weten hoor, en de kosten zijn voor mij. Ik vind het leuk om wat voor een mede blogster te kunnen doen.
    Wens je een hele fijne dag, liefs Ester

    SvaraRadera
  28. Super dat je mobiel ook in het hoesje past. Je mobiel pak je denk ik vaker beet dan een zakdoek (hoop ik). Laat maar zien je gordijnen, ben benieuwd!
    Lieve groet, Linda

    SvaraRadera
  29. Visst är det spännande att gå ut till postlådan när det är paket att vänta... läckert mobil fodral och en mysig klocka.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  30. Nee, ik kreeg niet de hele rol. Maar wel een stuk. Het is wit en wat dunner,dan dat van jou, maar we hebben maandagavond wat bloemetjes gemaakt samen. Even uitproberen hoe of wat. En ik moet zeggen.....ze zijn goed gelukt!
    Je ziet ze wel verschijnen!!

    Nogmaals bedankt!!

    Liefs Thea ♥

    SvaraRadera
  31. Kikar in och säger hej..var ett tag sedan.. Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  32. Wat een schattig klokje!

    Fijn weekend. Liefs, Miranda

    SvaraRadera