måndag, april 28, 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Lisa från mitt Klinta. Min första utmaning, vad roligt.
Skulle visa mitt bästa, sämsta och senaste köp.
Jag fick tänka efter lite men tror nog att mitt fårskinn är bästa köpet. Härlig go är den och den ger mycket stämmning i huset.


Mitt sämste köp är definitiv dessa fotoram som jag köpte för några månader sedan till affären. Jag stå bara inte ut med dem så dem åkte efter någon vecka ut igen, på vinden. Kommer inom kort att hålla en loppis bakom butiken och då blir denm säkert sålda för en tia. Så har det varit fler saker som står där uppe och väntar för att se dagsljuset igen.

I katalogen såg dessa fotoram fina ut. Jag troddde att det var målad trä som var lite skavad här och där. Vilken besvikelse när dem kom, bleeeeeeeeeeeeeeeeeha dem var fula, plastiga, och blanka.

Mitt senaste köp är denna vackra kruka. Kunde inte motstå den. Perfekt i ytan, färg och form.

Jag ger utmaningen vidare till den personen som har lust och tid att visa sina köp. Lycka till.

Kram Gerda

2 kommentarer:

  1. Hej Gerda! Har också tittat på såna fårplädar.... Hmmm... Nu fick du mig att börja fundera på shopping igen! AJ aj aj! Ha det bra!

    Lisa

    SvaraRadera
  2. Ibland blir det inte som man tänkt sig. Verkligen fin butik du har.
    Såg bilderna på från Minnas besök på Minnas blogg. Blir också shopping sugen.
    Ha det bra
    Annika

    SvaraRadera